نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4952
-
الف
+

مصاحبه اختصاصی آی فیلم 2 با «محمد شادانی» بازیگر سریال «بچه های بهشت»

مصاحبه اختصاصی با «محمد شادانی» روز پنجشنبه 22 میزان(مهر) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، مصاحبه اختصاصی  با «محمد شادانی» بازیگر سریال «بچه های بهشت» روز پنجشنبه 22 میزان(مهر) ساعت 16:40 به وقت تهران و 17:40 به وقت کابل در برنامه نگاه آی فیلم شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 «محمد شادانی» بازیگر جوان ایرانی در 14 عقرب (آبان) سال 1374 خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

شادانی در رشته انجنیری عمران فارغ شده است؛ او فعالیت هنری خود را از تلویزیون آغاز کرد.

از مهم‌ترین آثار شادانی در تلویزیون می‌توان به بازیگری در سریال های «بزرگمرد کوچک»، «ترانه مادری» و «بچه های بهشت» اشاره کرد.

وی در سن 8 سالگی برای اولین بار با حضور در اعلانات تجاری وارد تلویزیون شد و بعد ها در برنامه کودکانه «باغ شادونه» حضور پیدا کرد.

در سال 1385 هجری خورشیدی وقتی 10 سال سن داشت تجربه متفاوتی در سریال «مسافری از گرونگول» به کارگردانی «مرتضی متولی» در کنار «ترلان پروانه» بهدست آورد.

اما نقطه اوج شهرت شادانی سال 1386 با بازی در سریال «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی مرحوم «مسعود رسام» در کنار «لاله صبوری»، «رامبد جوان» و «فریبا نادری» بوده است.

«بزرگ مرد کوچک» در مورد متعلمی هوشیار و کنجکاو است که به دنبال سوال های گوناگون خود می رود.

شادانی که از سال 1383 به صورت جدی بازیگری را شروع کرد در سال 1387 نیز بازی درخشانی در سریال «ترانه مادری» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» داشت و تا سال 93 در نزدیک به 20 فلم و سریال حضور داشت.

او از سال 1393 همزمان با ورود به دانشگاه کم کار شد اما او ارتباط خود را با تلویزیون به صورت کامل قطع نکرد و سال 1396 با حضور در برنامه «نیمرخ» به عنوان گرداننده بازگشت و اکنون هم کم و بیش کارگردانی می کند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر